TamaraRoffel.reismee.nl

Ongelukkige week!

Hallo Lieve blog lezers.
Tamara heeft een ongelukje gehad, het zat er aan te komen aangezien er niks was gebeurd in de afgelopen weken. Tamara is door haar enkel gegaan van een halve meter hoog. Direct ijs er op en gekoeld. Alleen na een uurtje kon ik nog niet mijn tenen bewegen en ben ik direct naar het ziekenhuis gebracht om een foto te maken. Een heel oud ziekenhuisje op een half uur rijden af. Je wil niet weten hoe ik daar gekomen ben over allemaal hobbel weggetjes gelukkig heeft mijn kussen met het hoofd van Jacob er op mijn enkel veel gespaard. Alleen het gekke was dat je gewoon met je vingers over mijn enkel heen kon en dat, dat helemaal geen pijn doet. En dat het ook niet dik werd, en nu nog steeds niet dik is. Eenmaal aangekomen bij de dokter, of je het een dokters praktijk moet noemen weet ik niet, een heel oud gebouwtje met een aantal plastic stoeltjes als je binnen komt, en allemaal papieren en persoonlijke gegevens aan de muur en medicijnen voor het oppakken. We kwamen daar en de eerste vraag was ; betalen jullie cash ?. En we konden direct doorlopen naar de dokter. Een hele leuke dokter hij keek nog geen minuut naar mijn enkel en hij zei dat ik een foto moest gaan maken, dus hinkelend naar buiten vijftien meter verder op was de fotoafdeling. In een ander gebouwtje aan de andere kant van de straat. Daar waren twee oude vrouwen van rond de 60 jaar. Die mij mee nemen naar een klein kantoortje, waar allemaal rest afval stond en oude bakken met naalden. Daar hing een fotoapparaat. Ik moest op een heel oud bankje gaan zitten en toen werd er een foto gemaakt met alle deuren open en kon gewoon de straat opkijken. Een aantal mensen stonden heerlijk naar binnen te koekeloeren. En dat maakte allemaal niet uit. Toen de foto gemaakt was moest ik daar wachten en kreeg ik een foto in een envelop mee en kon ik weer de straat over hinkelen naar het andere gebouwtje waar de dokter aan het wachten was. Hij kwam binnen en vertelde gelukkig dat er niks gebroken was en dat het goed was. Helaas konden ze geen foto maken van mijn spieren en banden aangezien ik mijn tenen niet kon bewegen.. Er werd een doekje op gedaan met die speciale geur die de zwellingen tegen gaat. Daarna een verbandje, en de dokter vertelde als het niet hielp moest ik een injectie met een enorme prik.. Nou dat heb ik liever niet. Dus snel betalen bij de balie . Toen we buiten stonden kwamen we erachter dat ik geen Engels bonnetje had gekregen, dus konden we weer naar binnen. Hinkelend over het straatje weer het gebouwtje in. Toen we het handgeschreven bonnetje hadden gekregen wat geschreven was op een achterkant van een ander briefje, zaten we in de auto bleek dat we geen bonnetje halen van het geld betalen en konden we weer terug.. Uiteindelijk zat ik veilig in de auto op weg naar huis toe. Of naar Cross Roads toe. Een hele ervaring alleen wel enorm balen. Het is namelijk zo dat ik nog steeds mijn tenen niet naar achteren kan bewegen. En dat het op een plek pijn doet. Als dit morgen nog niet over is dan moet ik naar een ander ziekenhuis waar ze wel foto’s kunnen maken van spieren en banden. Op dit moment loop ik met een knieband geleend van een meisje om mijn goede knie, verband om mijn enkel rond. En om de tien meter moet ik even bijkomen. Ook kan ik mijn enkel niet goed neerleggen omdat mijn zere knie nog steeds zeer doet. Dus als ik mijn knie moet bewegen krijg ik een pijn scheut in mijn enkel.. Jullie zien wel dat dit niet de beste situatie is. Maar goed daar valt nu niet veel meer aan te doen. Het is maar goed dat we nu moeten voorbereiden voor Swaziland.Verder zijn hier ook geen krukken te krijgen en moet ik over rotsen heen hinkelen, dus de kans dat ik mijn ander enkel verzwik is ook aardig groot. Ik lag vanmorgen alweer bijna lang uit op de grond, had het opstapje gemist. Ook heb ik pijnstillers gekregen die ik moet gaan slikken elke dag één. Er zaten zo’n twintig in het zakje dus over twintig dagen zal ik hier wel mee klaar zijn. Een hele ervaring rijker iniedergeval !
Liefss Tamara

Reacties

Reacties

esther

ah nee he.. wat vervelend,...en die naalden zou ik i.d ook niet doen of ze moeten echt goed schoon zijn!!zelf maar desinfecterend spul meenemen haha kan je het zelf eerst schoonmaken ..
He sterkte!!en beterschap!
gr Esther

de Kruuzjes

Ppppffff weer een ervaring rijker, liever niet denk ik, wel leuk dat iedereen mee kon kijken bij het foto maken, gelukkig was het "maar" je enkel:):)
He sterkte hoor, we hopen dat je snel weer rond kan huppelen op beide voeten!!!
groetjes

de haantjes

ongelukkige tammie, sterkte gewenst, stevig inzwachtelen en op pijngeleide proberen te bewegen, hou je taai, nog even volhouden en dan kan jacob je weer gelukkig maken
groetjes van ons allemaal

Reinder de Haan

Ajjj, dat is niet fijn!
heel veel sterkte en veel plezier nog.

Groetjes,

Elze

Hmm.. Je kon er ook niet vanuit gaan dat er helemaal niks zou gaan gebeuren.. Succes iig! Laat je maar goed verzorgen daar! :) Ton vindt het altijd heerlijk om wat voor anderen te doen ;) hihi. XX

Erica

Sterkte er mee. Wel een bijzondere ervaring lijkt me......

K.Knol

hoi Tamara.

Wat vervelend nou.
ik wens je vanharte beterschap.

groetjes.

t. Dirkje:)

Hopelijk gaat het inmiddels al wat beter.
Sterkte en succes in Swaziland. liefs

t. Dirkje:)

Hopelijk gaat het al wat beter.
Sterkte en succes in Swaziland. liefs

Amanda

Achh lieverd toch! Ik hoop dat het allemaal meevalt.. Maar als ik dat zo lees....! Wat ook een bijzondere gebeurtenis, dat expeditie Robinson! Wel super leuk moet ik zeggen! Getsiederrie beetje koeiemagen eten.. Dat je hem naar binnen hebt gekregen!!! Heel veel succes in Swaziland! Ik hoop dat je enkel dan gewoon voorbij is! Hele dikke beterschapskus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!