TamaraRoffel.reismee.nl

Twintig jaartjes

hee,

Vanmorgen om half zes werd ik besprongen door Elsbeth de Haan, en werd er door mijn slaapkamer genootjes voor mij gezongen. Het is namelijk mijn twintigste verjaardag. Dat klinkt als best oud, al vind ik dat zelf. Bij het ontbijt werd dit nog een keer herhaald door de hele groep met een lekker taart er bij, wat ik natuurlijk niet kon weerstaan. En heb mijn andere ontbijt maar heerlijk overgeslagen die taart ging er veel beter in dan die vieze pap!

Na veel geleerd te hebben deze week over plannen en organiseren zijn we vandaag dan echt begonnen met het begin van onze stage. De afgelopen dagen hebben we geleerd hoe je een draaiboek in elkaar moet zetten en hoe je een activiteit moet organiseren. Zelf vond ik het niet heel erg moeilijk en wist ik daar al best veel vanaf. Maar het is nooit fout om meer te leren. En aan de hand daarvan zijn we vandaag dan echt begonnen met het brainstormen van onze stage plekken, het is namelijk de bedoeling dat we die zelf gaan zoeken en gaan 'organiseren'. Wat echt best wel moeilijk is omdat de communicatie niet al te geweldig is hier. Maar dat moet voor ons als opdringerige Nederlandse studenten geen probleem zijn. We hebben al een aantal dingen bedacht zoals het opzoeken en helpen in weeshuizen en ziekenhuizen eventueel scholen en dan ook gehandicapte en blinde scholen! Ook gaan we sport en spel activiteiten doen op scholen ! Wij moeten dan als groep naar de directeur toe stappen en met een plan aan komen en zo een middag te kunnen organiseren voor die kinderen. Ook heel misschien gaan we een kamp organiseren wat ik natuurlijk echt ontzettend gaaf zou vinden.

Verder gaan we morgen dan eindelijk painballen, dit gaan we buiten doen wat echt super is! We gaan verschillende ronders spelen en verschillende spellen. ! Hopelijk hou ik niet te veel blauwe plekken over aan het einde van de dag!

aankomende zondag is het de bedoeling dat we heel vroeg op staan, nog vroeger dan normaal! En dan de bergen in te gaan. Zodat we vanuit daar de zonsopgang kunnen zien. Ook gaan we dan een kerkdienst doen in de bergen met onze eigengroep een soort bijbelstudie en zang. Ik ben ontzettend benieuwd hoe dat gaat. Maar het zou vast een heel mooi uitzicht worden!

Tot snel weer is!
Liefss Tamara

Reacties

Reacties

tante smarties

Tamara

Van harte gefeliciteerd met je 20-ste verjaardag!
Ik heb al gelezen dat je door de groep bent toegezongen enz.
Ik mag graag even lezen, hoe het daar met je gaat en wat de plannen zijn.
Ik blijf je volgen.
Nog een fijne tijd gewenst!!

En proost op je verjaardag!

Liesbeth

Hoi nichtje.
Gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van je verhalen. Geniet maar van deze tijd zal vast snel genoeg gaan. En geniet je ook even extra van het mooie weer? Hier regent het op dit moment.
Liefs Liesbeth ook namens mijn mannen:)

de Kruuzjes

Tamara, van harte gefeliciteerd hoor!!
Een heel fijn weekend verder! En een hele goede tijd in het warme land!!

We hebben genoten van de foto's met die lieve bruine kindertjes!

Wiebe

He Tam!

Dat is wel wat anders je verjaardag daar vieren. We doen het nog wel even dunnetjes over in NL. Veel plezier vandaag met paintballen:)
ben benieuwd naar de foto van de zonsopgang.

X Wiebel

mama

is het ook pain-ballen geworden of viel dat nog wel mee??

Jacob

Kom je al bijna weer terug?

Tante :) Dirkje

Hé Tamara,

Nog van harte gefeliciteerd!!
Fijn dat je het naar de zin hebt daar. Geniet ervan!

Liefs

tante truus

alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.wel bijzonder om dat in afrika te vieren.reactie wat laat,maar we hebben net een weeekend gehad met alle kinderen en kleinkinderen en zijn vandaag teruggekomen.sterkte met je stage.groeten ook van oom jan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!