TamaraRoffel.reismee.nl

Bijna zover

Hallo lieve mensen,

Nog maar twee daagjes en dan is het zover, eindelijk naar Zuid - Afrika! Heb nog totaal geen gevoel dat ik al zo snel weg ga, maar daar gaat waarschijnlijk binnenkort wel verandering in komen.

Aanstaande maandag vliegen wij om 10.10 uur, en we komen om 24.00 aan in Johannesburg, Het is intotaal 10 uur vliegen, met twee uur tijds verschil. We hoeven gelukkig niet over te stappen, dus we kunnen heerlijk rechtsstreeks naar Afrika! Als we dan aankomen gaan we eerst in johannesburg in een hotel slapen, om zo de volgende morgen naar de plek te rijden waar wij de komende drie maanden zullen verblijven. Inphuthaditjhaba !

Vanuit daar zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen, iniedergeval bedankt voor de leuke en lieve berichtjes, telefoontjes en het geluk wensen!

Tot snel, vanuit Afrika !

Liefs Tamara,

Laughing

Reacties

Reacties

Lennaert

Ik zal er even wat foutjes uitplukken; er is geen tijdverschil, als we om 10:10 uur vertrekken en om 00:00 landen lijkt me dat toch echt 14 i.p.v. 10 uur vliegen. We landen trouwens al om 22:05 uur dus dat is 11 uur en 55 min.

haantjes

we zien je maandagmorgen en 'huilen' tranen met tuiten!!
plezierige avond

tante Geke

lieve Tamara, heb ik toch helemaal vergeten je nog even te bellen, ik wens je een fijne tijd en geniet bij voorbaat al van je verhalen. liefs tante Geke

Charlotte Datema

Ik hou het in de gaten liefiee!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!